مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکنان پاسخ خوبی داند ، تیم کاملی هستیم

بازیکنان پاسخ خوبی داند ، تیم کاملی هستیم

سرمربی یوونتوس پس از بازی مقابل کیه وو در خانه ، و پیروزی مهم 1-3 در مقابل تیم ورونایی در مورد این بازی و شرایط یوونتوس گفت .

" من به عنوان یک مربی فوتبال در این مورد بسیار ناراحت هستم . تلخی زیادی در کار هواداران در مقابل جووینکو وجود دارد ، هرکسی می تواند هر کاری را انجام دهد اما در مقابل وجدان خود مسئول است "

" بازیکنانی که در زمین برای ما زحمت می کشند به هر صورتی که باشند و با هر توانایی برای ما قابل احترام خواهند بود ، نمی توانم کار برخی تماشاگران را در برابر بازیکنی که با تمام وجود برای تیم زحمت می کشد و پس از مدت ها نیمکت نشینی اینگونه تلاش می کند را متوجه شوم "

" من پاسخ تمرینات را می بینم ، اگر برای قهرمانی متوالی سعی می کنیم باید از همه امتیازات استفاده کنیم و چیزی را از دست ندهیم "

" برای اینکه همچنان موفق و پیشتاز باشیم می خواستیم که ای بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم . بازیکنان من باید می دانستند که همه چیز در بازی اهمییت دارد و تک تک دقایق مهم است "

" تاریخ یوونتوس به ما می گوید که داشتن ِ 3 قهرمانی پیاپی سخت و دشوار است ، ما برای قهرمان شدن تلاش می نیم و تمام انرژی خود را بکار می گیریم ، با توجه به اینکه می دانیم راه ِ سختی برای ما وجود دارد و تعقیب کنندگان خوبی هم وجود دارند "

" در نهایت در اتمام لیگ آن ها می توانند در مورد من نظر بدهند ، من در پایان می خواهم به حرف های آن ها گوش کنم و ان ها بگوین که عملکر من خوب بوده یا بد . من به کار خود ادامه خواهم داد و بازیکنانم را آموزش می دهم "

" در هنگام بازی ها فشار زیادی را حس می کنم و می خواهم که بازیکنانم از این فشار اطلاع داشته باشند . من قصد ِ تحت فشار قرار دادن بازیکنان خودی و یا حریف را ندارم اما نمی توانم اشتباهات را هم در زمین نادیده بگیرم . همانگونه که در رختکن و پس از بازی از من انتظار برخورد و واکنش وجود دارد "

" امروز دیدید که بازی سختی برای ما بود . کیه وو به سختی دفاع می کرد و در مواقع حمله هم خوب بود . تیمی که در حمله در زمین ما پرتداد بود . من برای حمله بیشتر زوج خط حمله را عوض کردم ، ما باید همچنان بهتر شویم و پیشرفت کنیم "

" شاید این نوع بازی یوونتوس و پیشرفتی که ما داشتیم باعث ِ اذییت برخی شده . باید به آنیلی بگویم که از این پس در لیگ برتر بازی کنیم ! شاید برخی اذییت شده اند که یوونتوس 2 اسکودتو بدست آورده و اینکونه بازی می کند . یوونتوس ِ لیپی را به یاد بیاورید ، و یا دوره تراپاتونی با یوونتوس را . این ها یادآوری می کند که کاپلو تنها کسی است که 2 قهرمانی پیاپی با یوونتوس بدست آورده "

" ما تیم کاملی هستیم ، از نظر امتیازاتی که گرفتیم این مشهود است . بدون سرمایه گذاری بزگ ما در رقابت با میلانی که ایبراهیموویچ را داشت ، برنده اسکودتو شدیم . بازیکنی که همیشه برنده بوده "

" و سپس اینتر و ناپولی را 3 تایی کردیم . ما یوونتوسی هستیم که می داند چگونه خود را مدیریت کند ، تا حدودی به دلیل اینکه می دانیم همیشه نمی توان با حداکثر توان و قدرت پیش رفت "

" بازی های لیگ هنوز برای ما تمام نشده و ما نمی توانیم خودمان را قهرمان بدانیم . اکون باید کمی از سری آ فاصله بگیریم و لیگ اروپا بیاندیشیم . می خواهیم در این رقابت ها شایستگی بالای خودمان را نشان دهیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: